網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月16日 星期五

怪獸家長?陳智燊自爆已諗定子女升學問題 __,陳智燊,

咁快諗定,唔通宋熙年遲啲有好消息宣布?!藝人陳智燊(Jason)到小西灣一所中學宣傳劇集《三個女人一個「因」》,當年在外國留學的Jason指外國環境舒 ...


咁快諗定,唔通宋熙年遲啲有好消息宣布?!


藝人陳智燊(Jason)到小西灣一所中學宣傳劇集《三個女人一個「因」》,當年在外國留學的Jason指外國環境舒服,可打曲棍球及欖球,但亦大讚這間學校地方寬敞,Jason笑言跟太太宋熙年已諗定將來子女的升學問題:「已經諗緊點做父母,始終喺香港讀書壓力好大,可能未生BB已經要聯絡定某啲學校做義工,會容易啲入學,不過依家未揀定,有幾間名校諗緊,亦有諗過喺香港嘅新加坡、澳洲國際學校。」問到會否安排子女到外國升學?他說:「可能都要中學先送佢去寄宿,小學留番喺身邊。」講到造人大計,Jason笑言有「操緊」:「操肌呀!我哋生活都檢點,唔煙唔酒,飲食健康,希望快啲有好成績。(想生仔定女?)唔………男嘅易湊啲,女嘅嗲爸爸多啲,總之平常心」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!