網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月18日 星期日

【真朋友】鄭欣宜向許廷鏗爆喊訴苦 __,廷鏗,欣宜,鄭欣宜,許廷鏗,

好朋友先可以咁!歌手鄭欣宜到電台為4月的紅館騷宣傳,透露已經開始練舞,而由於左腳受傷,《你瘦夠了嗎》的招牌動作右腳朝天就要改為左腳:「要重新練過,但又 ...


好朋友先可以咁!


歌手鄭欣宜到電台為4月的紅館騷宣傳,透露已經開始練舞,而由於左腳受傷,《你瘦夠了嗎》的招牌動作右腳朝天就要改為左腳:「要重新練過,但又唔可以掂到傷口,有少少唔知點。」她指跳舞時傷口會痛,因此有點壓力:「希望上到台就冇痛,不過到時會Natural High。(要食止痛藥?)我冇諗,好似問定好啲。」

提到要根據營養師的餐單吃雞肉、豬肉和菜,欣宜透露本來想減些磅,令自己穿高跟鞋時腳部負荷較少,可惜醫生已確定她今次不可穿高跟鞋開騷,她又自嘲減與不減的分別不大:「冇得靠食嘢紓緩演唱會嘅壓力,同埋我好容易心散,要閉關喺屋企。(許廷鏗搵你都唔理?)我有同佢Facetime,當知道冇得着高踭鞋,我本身冇乜嘢,但一同佢Facetime就爆喊,我都唔識解釋。(佢都慣咗?)係,唔會嚇親。」至於金像獎戰衣,欣宜表示正在兩個款之中選擇,自己要造衫而沒有贊助,笑言價錢抵比漂亮更重要。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!