掃呢頁CODE去手機

2018年3月18日 星期日

【即場爆喊】田蕊妮跣手跌爛老公個獎 杜汶澤:我頂你個肺... __,杜汶澤,田蕊妮,

杜汶澤自導自演嘅《空手道》入圍第13屆大阪亞洲電影節「競賽單元」部份,阿澤獲得電影節大會頒贈嘅「亞洲明星大獎」(AsiaStarAward),呢個獎旨 ...




杜汶澤自導自演嘅《空手道》入圍第13屆大阪亞洲電影節「競賽單元」部份,阿澤獲得電影節大會頒贈嘅「亞洲明星大獎」(Asia Star Award),呢個獎旨在表揚喺電影有傑出表現嘅人,佢同老婆田蕊妮一齊到咗大阪接受榮譽。

阿澤幾個鐘前仲開心拎獎,點知個獎拎喺手未夠一日就「落地開花」……即係阿澤此行帶埋視后老婆田蕊妮去大阪,點知老婆摸下佢個獎就跣手跌落地,阿澤喺facebook留言:「所以話每個成功嘅男人背後,都會有一個女人支持。我亦都唔例外。亞洲之星呢個獎,係表揚我過去對香港電影界嘅貢獻,點知食完飯,俾我老婆跣手一X掟爛X咗!佢差啲爆喊,而我心諗,我都未喊你喊乜膠呀?我只能夠講一句:『世事無常,到處都是修行的道場!』唯有繼續努力,第日有機會再攞過我頂你個肺.......」認真慘慘豬!

而過咗一陣,田蕊妮都有轉貼阿澤嘅facebook po,仲話:「對唔住,對唔住,我真係好對唔住!」講咗三次,真心道歉啊,相信阿澤都唔會放喺心嘅。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



刻骨銘心啊!
老婆都即刻道歉!

鍾意就快D Share啦!