掃呢頁CODE去手機

2018年3月17日 星期六

余文樂全家出動遊泰 樂嫂繼續唔晒肚 __,余文樂,

樂嫂繼續唔晒個肚!藝人余文樂去年與台灣皮帶大王千金王棠云拉埋天窗,往後不時傳出王棠云懷有身孕的消息。愛妻號余文樂近日就同太太,以及妹妹一家去咗泰國旅行 ...


樂嫂繼續唔晒個肚!


藝人余文樂去年與台灣皮帶大王千金王棠云拉埋天窗,往後不時傳出王棠云懷有身孕的消息。愛妻號余文樂近日就同太太,以及妹妹一家去咗泰國旅行,余文樂仲晒出赤裸上身喺泳池中嘅相片,看來相當寫意。

而傳有孕的王棠云就上載咗一張戴住太陽眼鏡、着住泳衣露膊的大頭自拍照,但就未有影到全身,但見佢展露出甜美的笑容,已經感受到佢嗰種幸福。而余文樂妹妹和妹夫都有上載在泰國的家庭照,以及余文樂手抱外甥仔的相片,仲代仔仔留言感謝二舅父余文樂悉心安排今次的行程:「旅行不需行程排得密密,一家人談談天、簡單走走、吃吃,都可以很舒服,很開心。ThailTrip2018,Day3,二舅虎 、二舅虎成功感返哂黎(晒嚟)、多謝二舅父的細心安排。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!