掃呢頁CODE去手機

2018年3月8日 星期四

港呢啲:港鐵女皇有專人按摩? 目擊者:按足大半程 __,港鐵,

港鐵驚現專人按摩服務?(設計圖片)女皇紆尊降貴坐港鐵,仲要帶埋兵仔隨身按摩?近日有網民在港鐵見到有人坐在地上,為一名女子按腳,隨即拍下如此「奇景」,惹 ...


港鐵驚現專人按摩服務?(設計圖片)


女皇紆尊降貴坐港鐵,仲要帶埋兵仔隨身按摩?近日有網民在港鐵見到有人坐在地上,為一名女子按腳,隨即拍下如此「奇景」,惹來網民驚嘆「係地鐵女皇呀」!

發貼者上載照片至Facebook群組「巴打絲打 Facebook Club」,並笑稱「真係收兵可以收到八十歲」。圖中可見,一名身穿疑似越南傳統服飾「奧黛」的中年女子,安坐於港鐵車廂座位,緊皺眉頭地使用手機,專注程度好比女皇在處理國家大事!

惟同一時間,一名中年男子則在該女子身前席地而坐,雙手輕托起她的玉腿,疑正為她按摩腿部,紓緩疲勞。發貼者其後表示該名男子「按咗大半程之後大字形攤埋喺地,好似超累咁」。

對於男子的「貼心」,有人戲言為「港鐵加價後嘅特別服務」,又笑稱「隔離(籬)位女士正等候技師」;有人則驚嘆「收兵不限年齡」,更建議港女應「學吓嘢」,另一邊廂,有女士亦搶先於貼文內標註男士,稱「你幾時幫我按吓」。

你又想唔想有人幫你咁樣按腳放鬆吓呢?

---------------

《港呢啲》:大事小事騎呢事,東網嚴謹選題,輕鬆製作!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!