掃呢頁CODE去手機

2018年3月4日 星期日

名人:有冇多個都好開心 貝安琪唔刻意追 __,貝安琪,

貝安琪話佢自己本身都好鍾意細路,不過再追多個就隨緣。名模貝安琪(Ankie)與未婚夫SimonVanDamme攜同囝囝Sebastian一同出席慈善步 ...


貝安琪話佢自己本身都好鍾意細路,不過再追多個就隨緣。


名模貝安琪(Ankie)與未婚夫Simon Van Damme攜同囝囝Sebastian一同出席慈善步行活動,Ankie表示自己第一次參與這個有意義的活動,下年仍然希望與未婚夫和囝囝或其他朋友一起參加這個活動。

貝安琪表示囝囝已13個月大,問她是否已經找到合適的Play Group予囝囝,她笑言:「我已經同幾個朋友搞咗啲Play Group,成日去其他人屋企玩。(囝囝曳唔曳?)佢唔曳嘅,係有自己性格,佢暫時最識講係媽咪同爸爸,係有時會扔吓嘢。不過佢性格好nice成日都好開心,又好鐘意跳舞。(佢啲性格似你定Simon?)其實係兩個加埋一齊囉,佢喺街都會同啲陌生人揮手打招呼,好得意,完全唔驚陌生人。」

問她今年是否想追多個女湊夠「好」字,她表示:「依家暫時okay先,我本身都好鍾意細路仔,如果有就有囉,如果冇我都好開心。(未婚夫有冇要求?)都冇嘅,睇吓到時點囉。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!