網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月21日 星期三

叫老婆做老師 張晉蔡少芬慘變苦命鴛鴦 __,張晉,蔡少芬,

唔係啩,做苦命鴛鴦?影星張晉、蔡少芬(Ada)到灣仔出席電影活動,宣傳二人夫妻檔主演的電影,台上張晉稱呼太太為「蔡老師」,笑言太太演動作戲比她早,又爆 ...


唔係啩,做苦命鴛鴦?


影星張晉、蔡少芬(Ada)到灣仔出席電影活動,宣傳二人夫妻檔主演的電影,台上張晉稱呼太太為「蔡老師」,笑言太太演動作戲比她早,又爆料指Ada動作戲時快時慢,因此是一部「動作喜劇」。

問到是否首次夫妻檔合作?張晉指婚後有合作過一次:「今次演冤家,一對苦命鴛鴦!」問二人有否對打場面?Ada說:「有啲嘅。(捨得架?)捨得!不過有一場戲我要擲槍畀佢,點知差啲擲中頭,嚇到我尖叫。」張晉笑言老婆動作「精準」:「不過佢喺TVB出身,動作戲基本功好好,當時我都覺得梁朝偉基本功好好㗎!」Ada笑言不敢與偉仔比較。

問拍攝期間有否嘈交?Ada表示:「冇喎,感受好好,好感恩,我哋返到屋企都仲傾緊套戲。因為我拍慣電視,節奏比較急,老公係節奏同動作上都畀咗好多意見我。(有咀戲?)你哋入場睇」張晉透露戲中有兒子可以滿足一下,Ada聞言即反問老公如何滿足!問到會否生個仔?張晉笑說:「佢想我都唔想」問夫妻二人可會再合作?二人都指機會可遇不可求,今次亦是由導演好友劉鎮偉牽線。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!