掃呢頁CODE去手機

2018年3月20日 星期二

杏兒被笑企綠布景拍戲 張智霖代澄清反擊 __,杏兒,張智霖,胡杏兒,

張智霖指杏兒喺戲中帶出故事。藝人古天樂、張智霖、胡杏兒及吳鎮宇等出席「hmv數碼中國集團」2018新片發布會,場面熱鬧。張智霖、吳鎮宇及古天樂將於《死 ...


張智霖指杏兒喺戲中帶出故事。


藝人古天樂、張智霖、胡杏兒及吳鎮宇等出席「hmv數碼中國集團」2018新片發布會,場面熱鬧。張智霖、吳鎮宇及古天樂將於《死亡通知單:暗黑者》中合作。扮演張智霖女友的胡杏兒離奇慘死,因而引發連串故事,鎮宇聞言即向杏兒搞笑說:「咁講你企喺綠布景拍兩日就得」而事後張智霖受訪則幫杏兒「澄清」謂:「梗係冇鎮宇講得咁簡單啦,杏兒帶出故事㗎,況且佢會不停用特別嘅方式喺套戲內出現。」他又指角色及劇本吸引,自己會珍惜今次的機會。

至於無綫有意開拍《衝上雲霄2020》,杏兒及張智霖亦未有聽聞,後者笑說:「入後台問鎮宇先。(有傾過?有興趣?)我比較寄望《死》片嘅演出。」杏兒則答:「2020?咁之前嗰啲呢?」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!