掃呢頁CODE去手機

2018年3月18日 星期日

【我來自南非】張敬軒奇招扮騎師麥偉利 __,張敬軒,

軒仔(左)都扮得幾有心啵。歌手張敬軒(軒仔)不溜都係撞樣達人,同佢撞過樣嘅人仲要無分國籍、年齡甚至係性別,包括有英國女星愛瑪沃森(EmmaWatson ...


軒仔(左)都扮得幾有心啵。


歌手張敬軒(軒仔)不溜都係撞樣達人,同佢撞過樣嘅人仲要無分國籍、年齡甚至係性別,包括有英國女星愛瑪沃森(Emma Watson)、台灣女星宋芸樺、來自南非嘅騎師麥偉利等等,雖然軒仔塊面咁大眾化,不過一向玩得嘅佢又點會介意吖!佢唔單止不時喺網上晒相同網友開心Share,呢日佢仲親身Cosplay埋其中一位「孖生兄弟」麥偉利添!

話說軒仔將於六月搞演唱會同出新碟,為咗隆重其事,軒仔頻頻出擊宣傳!好似呢日,佢就同麥長青(麥包)夾計送驚喜畀粉絲。軒仔喺FB上載一段片,片中一開波,見到軒仔着上騎師Look喺度自娛,仲介紹埋身邊隻愛駒「Dahlia」」(不過其實係隻公仔)…唔好講笑,唔睇真啲都以為軒仔係麥偉利呀!

之後,軒仔預告將到旺角麥花臣球場派碟,不過佢就首先搵咗麥包上場整蠱粉絲先。正當麥包同粉絲吹水吹到到雞琢唔斷時,軒仔就突然騎住「Dahlia」出場,個樣勁Gag!而粉絲見到軒仔亦相當興奮,有小朋友就手多多走去搞「Dahlia」條尾,軒仔見狀就大講咸濕笑話:「邊個抆我條嘢?妹妹,唔好抆我條嘢!」成功氹得全場囡囡哈哈大笑!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!