掃呢頁CODE去手機

2018年3月8日 星期四

適度打肉毒桿菌 韓君婷防笑起上嚟好假 __,韓君婷,

韓君婷宣傳公司產品,她親自打肉毒桿菌。已轉行從事美容事業的息影藝人韓君婷出席廣告首播會,身穿低V裙的她表示這是其公司的產品,自己幫手做代言及拍廣告。講 ...


韓君婷宣傳公司產品,她親自打肉毒桿菌。


已轉行從事美容事業的息影藝人韓君婷出席廣告首播會,身穿低V裙的她表示這是其公司的產品,自己幫手做代言及拍廣告。講到產品是肉毒桿菌素,問可有打過?她說:「有!要親身示範,我好相信公司。(你打咗咩部位?)眉心紋,去眉心皺紋。(效果如何?)好好,打咗幾次你哋都唔覺,冇人問。(你仲有冇其他部位都想打改善吓?)好多人都想成塊面打,但其實醫生話唔好,我都同醫生講好咗,我唔想做到零皺紋,因為咁唔係一個真嘅人,我話眼角位一定要Keep番少少,唔係人哋見到我就會覺得好假,笑起上嚟好假。」

問身材會唔會都想改善吓?她笑言覺得現時非常好,就算現時不是藝人,出街仍有人認得自己:「嗰晚我搭火車返屋企,就算嗰日我甩頭甩髻咁,都有人搵我影相,但佢話覺得我以前肥啲好睇好多,所以其實大家對我身材都會有唔同意見,以前我會對呢啲意見執着,會令到個人唔開心,依家覺得相信自己同肯定自己就可以變得更強。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!