掃呢頁CODE去手機

2018年3月20日 星期二

望與劉心悠鬥戲 徐子珊恭喜黎明做老竇 __,心悠,徐子珊,黎明,子珊,劉心悠,

徐子珊好想同劉心悠拍多啲對手戲。演員徐子珊與劉心悠現身會展,出席《香港國際影視展》上的邵氏藝人簽約儀式及網劇《飛虎之潛行極戰》與《守護神》發布會。徐子 ...


徐子珊好想同劉心悠拍多啲對手戲。


演員徐子珊與劉心悠現身會展,出席《香港國際影視展》上的邵氏藝人簽約儀式及網劇《飛虎之潛行極戰》與《守護神》發布會。

徐子珊與劉心悠主演的《守護神》,戲中二人合作機會不多,徐子珊笑說:「我都有要求過希望同心悠多啲戲,但係就寫唔切。」該劇是徐子珊相隔年半後再拍劇集,她謂要時間適應重新拍劇,但當時又要兼顧修讀心理學碩士,不時要中、港兩地走,她取笑自己好像跨境學童一樣,十分忙錄:「依家讀緊第二個學期,但係就嚟要北上拍劇,今次距離遠啲,要坐飛機,有啲難度。」劉心悠佩服徐子珊好學不倦,視她為「女神」,自己有時間亦希望去進修。

徐子珊被問傳過緋聞的黎明宣布做老竇可有恭喜他?徐子珊說:「睇到新聞,但係冇恭喜佢,因為大家都冇聯絡好耐,唔使刻意恭喜。(對黎明做老竇好意外?)都冇諗意唔意外,總之係開心事。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!