掃呢頁CODE去手機

2018年3月20日 星期二

紅館騷晒性感 李幸倪想邀周董做嘉賓 __,李幸倪,周杰倫,周董,

請唔請到呢?歌手李幸倪(GinLee)為6月23日紅館舉行《GinLee李幸倪FirstOfAllLove2018演唱會》記者會,GinLee現場進行 ...


請唔請到呢?


歌手李幸倪(Gin Lee)為6月23日紅館舉行《Gin Lee李幸倪First Of All Love 2018演唱會》記者會,Gin Lee現場進行5鐘的騷Quali演唱,為個唱預演。藍色間條恤衫黑長褲打扮的她,一轉身露出大玉背,非常性感。問到個唱可會騷性感?Gin謂:「識我嘅人都知我鍾意挑戰一啲新事物,自己都未試過晒腹肌呀,乜線乜線呀!我都會預告會畀大家一啲驚喜,總之大家會有線睇。」

而宣傳海報紅色頭髮造型,Gin指寓意鴻運當頭,希望在紅館給大家有耳目一新感覺。

Gin記者會後接受訪問,講到會騷哪種「線」,事業線還是馬甲線?Gin謂:「總之靚得嚟安全就得,唔會有咩底線,着Bra top都得,安全唔走光就得。」她稱現每日排舞及Keep Fit都至少五小時。

問到開一場會否覺得太少?Gin直言:「係呀,太少,希望大家支持可以加場。」她稱馬來西亞的家人、朋友及同學都計劃來港捧場,她笑言:「組3日2夜團過嚟,都有成一百幾十人㗎,唔知有冇酒店同機票嚟贊助吓。」

問到個唱嘉賓?Gin稱自己有心目中的天王天后人選。問到有否打算趁周杰倫在港邀請他?Gin即言:「梗係想,都想去睇佢紅館演唱會,見到佢有機會要同佢講下。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!