掃呢頁CODE去手機

2018年3月9日 星期五

車廂留女裝內褲 張繼聰「偷食」激嬲杏兒 __,杏兒,張繼聰,繼聰,胡杏兒,

張繼聰「偷食」唔抹嘴之餘,仲要留底風流罪證。由張繼聰和胡杏兒主演的網劇《畜牲傳心師》昨於hmvod免費首播,今次雖是兩人首度合作拍劇,但拍攝過程非常順 ...


張繼聰「偷食」唔抹嘴之餘,仲要留底風流罪證。


由張繼聰和胡杏兒主演的網劇《畜牲傳心師》昨於hmvod免費首播,今次雖是兩人首度合作拍劇,但拍攝過程非常順利及愉快。故事講述張繼聰飾演沽名釣譽的動物傳心師,四出招搖撞騙,開班授徒兼呃女仔,先後和杏兒、陳意嵐、杜小喬和甄詠珊發展各類感情線。

劇集一開場,阿聰已與甄詠珊結婚,之後轉行做動物傳心師後,不停講大話呃女仔,就算遇上最愛的胡杏兒,依然死性不改。其中最搞笑的一幕,係講阿聰揸靚車載杏兒,但當杏兒上車後,在車廂竟然有條女裝內褲,偷食唔抹嘴留下風流罪證,非常尷尬!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!