掃呢頁CODE去手機

2018年3月14日 星期三

舊足迹:專治失戀!陳凱彤係石硤尾「社工」 __,

陳凱彤喺石硤尾度過中學時期,石硤尾佢熟晒路!讀書的時期總是美好的,歌手陳凱彤在石硤尾度過中學時期,因參加步操銀樂隊經常在球場暴曬練習,吸引不少途人圍觀 ...


陳凱彤喺石硤尾度過中學時期,石硤尾佢熟晒路!


讀書的時期總是美好的,歌手陳凱彤在石硤尾度過中學時期,因參加步操銀樂隊經常在球場暴曬練習,吸引不少途人圍觀,更因要戴頭盔,搞到身水身汗!課餘會充當同學們的御用「社工」,聆聽她們的失戀心事。

身水身汗 暴曬中暑

歌手陳凱彤(Lillian)中學期間在石硤尾讀書,此區可謂滿載她的少女心事及回憶,講到學校附近的球場,Lillian坦言曾流下不少心機和汗水,皆因無論是參加課外活動或上體育堂,也在球場度過,她說:「呢個球場我哋俗稱叫黑地,點解咁叫呢?其實我都唔知,總之係傳統傳落嚟咁叫。最記得上體育堂,都係喺呢個球場,我覺得好辛苦,因為好曬。」

再加上Lillian的課外活動是參加步操銀樂隊,平時練習同樣在此球場:「每次去練嘅時候,附近都好多人圍觀,因為我哋一練習就好多人都會聽到。步操嘅時候要着制服,又要戴頭盔,真係好熱,我記得有個女仔真係中暑,之後要送返去學校。(咁嗰陣你咪好瘦?)嗰陣我食好多嘢,太多好嘢食!」

專治失戀 吹水療傷

球場旁邊的藝術中心,是Lillian留下不少腳印及充滿少女回憶的地方,皆因當年放學沒有好去處,故愛在藝術中心流連,她說:「呢個地方係公眾場地,又唔使用錢,我哋會嚟呢度傾吓偈、溫吓書。」

談到當年的話題,Lillian說:「我哋乜都傾,但我有嘅經歷都係我啲朋友嘅,多數係佢哋失戀,我陪佢哋傾偈。(有冇約同學返嚟懷念?)我大部分同學都係住附近,因為呢度係中學區,所以唔止呢個地方,其實係成個石硤尾都係我嘅回憶。中學畢業嗰日,我哋成班同學簽名落校服度留念,我哋都專登嚟呢度影相。」

港鐵快?行路快?

Lillian當年讀書曾與成班同學一齊做「實驗」,測試由學校搭車還是行路去深水埗較快,她說:「其實由學校搭港鐵去深水埗,同行去深水埗時間係差唔多。我哋食飯多數唔喺呢一頭,我哋係會專登行去深水埗,我哋以為搭港鐵會快好多,但其實唔係囉!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!