掃呢頁CODE去手機

2018年3月15日 星期四

一齊咗幾個月喇!廖碧兒認愛盧啟賢 __,碧兒,廖碧兒,

Bernice出席纖體廣告記者會。藝人廖碧兒(Bernice)以紅色低胸裝在金鐘出席代言纖體廣告記者會,她透露廣告有6位數字酬勞,簽約兩年,現在減了1 ...


Bernice出席纖體廣告記者會。


藝人廖碧兒(Bernice)以紅色低胸裝在金鐘出席代言纖體廣告記者會,她透露廣告有6位數字酬勞,簽約兩年,現在減了11磅,對現時身形感到滿意。而Bernice最近傳出新戀情,被拍得與約40歲的盧啟賢(Calvin Lo)同遊芬蘭,但他被指曾經結婚並育有女兒,認識Bernice時更有泰籍女友Nina。

承認新戀情

Bernice受訪時甜笑承認新戀情,她說:「好開心,我哋開始咗幾個月。(佢滿唔滿意你嘅身形?)要問番佢,希望啦,自己都鍾意弗嘅。(點認識?)之前做慈善認識。(話佢識你嗰陣有女朋友?)冇。(已經回復單身?)以我所知佢係單身。(驚唔驚情史被翻舊帳?)唔想影響到人,佢唔係呢行,我哋依家好開心。(佢結咗婚有小朋友?)一個女啫,都見過、大家相處OK。(想唔想同佢生BB?)希望大家畀啲時間、空間我哋,如果有開心嘅嘢再同大家分享。」

男友細心

談及Bernice最近在網上晒戒指,問到戒指是否男友所送?她說:「唔係,戒指係自己嘅。(係咪向住結婚呢個目標?)自己對感情一向都好認真,希望大家畀多啲時間我哋認識。(有咩吸引你?)佢個人好好、好細心,同埋大家都鍾意動物。(你都好多年冇拍拖?)又唔好講太多年,中間都有識個人,要了解先知夾唔夾。(之前一齊去芬蘭預支蜜月?)嗰次係成班人影相團。(男友三個月試用期過咗未?)冇諗,開心就得。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!