掃呢頁CODE去手機

2018年3月24日 星期六

盤點理想拍拖男神!邊個想做彭太太? __,

理想拍拖男神有呢啲!曾幾何時圈中都仲有好多未結婚,甚至乎單身嘅男神,係一眾女仔夢寐以求嘅男朋友,但突然之間唔少男神兼筍盤都結婚,又有女朋友,封晒盤!打 ...


理想拍拖男神有呢啲!


曾幾何時圈中都仲有好多未結婚,甚至乎單身嘅男神,係一眾女仔夢寐以求嘅男朋友,但突然之間唔少男神兼筍盤都結婚,又有女朋友,封晒盤!打碎咗唔少女仔嘅心,愛人結婚,但新娘不是你呢種感覺,真係非筆墨形容!數數手指,淨番嘅單身形男,又真係少之又少,台灣型男彭于晏、金城武、張孝全、香港藝人古天樂、陳偉霆等都係僅餘嘅男神,女士們有得望好望多幾眼,唔係好快又「失戀」!

彭于晏

35歲彭于晏一定係女士們公認嘅男神,型仔夠大隻,而且充滿陽光男氣息,仲要喺外國讀過書,佢喺電影《激戰》大隻型男半裸上身就爆晒肌,真係迷倒唔少女仔,之前有段以第一身視角望住彭于晏嘅短片,而突然出現不少「彭太太」,人人爭做其太太,認真誇張。咁啱原本都係男神之一嘅余文樂舊年結婚封盤,兩個又係兄弟,彭于晏被視為「緋聞男友」,佢除咗去觀禮外,更惡搞P圖將自己樣子取代新娘,令到唔少女仔都話要慰藉彭于晏,要嫁畀佢咁話!

金城武

台日混血兒金城武係神級型男,靚仔樣成功俘虜一眾少女心,其中間分界嘅長髮造型,更充滿日系感覺,而且每次拍戲金城武都係做型男角色,戲裏戲外一樣有型,咁多年金城武都只係傳過有女朋友,但通通都被否認。44歲的金城武近年都充滿男人味,雖然被指已經秘密結婚,但佢都冇認過,各位女士們都仲有機!

張孝全

34歲的張孝全不時喺戲中飾演情深嘅暖男,佢除咗係暖男,身為大隻仔嘅佢都已經令一眾少女尖叫,但佢不時被爆有女朋友,而且曾於2015年32歲生日正式認愛,首度晒出拍拖甜蜜合照,更一度傳出結訊,令到一眾女士失望,但2016年他突然對外宣布單身,令到一眾女士又再次燃起希望,不過佢話過如果遇到合適對象就會閃婚,所以分分鐘佢係下個男神會封盤。

古天樂

古天樂無論做笑片定情深男子一樣好吸睛,淨係睇電影《單身男女》人人都想做高圓圓就知啦,兩個型男爭一女,真係做戲先有。但現實中古天樂已經進化到係一位鑽石男神,雖然已經47歲,但一樣大把人鍾意佢,男人味愈耐愈有勁,睇你鍾意邊類型,而且單身同專一絕對係男神裏面最重要嘅元素,咁多年佢除咗認過女友黃紀瑩,分手後都冇再講過感情,緋聞都係得個傳字,亦未被人影過,有錢又有型,仲唔係非一般男神?

陳偉霆

陳偉霆由香港歌手出身,之後轉戰內地,人氣急升搵人仔!佢除咗跳舞了得之外,飾演內地劇都收得,除了造型吸引外,他現實中成日騷肌,濕身騷胸肌,成功吸引到不少粉絲,而且佢愈來愈韓仔造型,都成功搶到一班少女心。現在32歲的他曾與Angelababy及蔡卓妍拍拖,分手後雖然到內地發展後有不少緋聞,但都未有承認,仍然力保單身形象。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!