掃呢頁CODE去手機

2018年3月16日 星期五

林允拖羞羞拳亮相 周星馳深圳開工 __,周星馳,

周星馳、林允和艾倫(左圖)被網民在深圳捕獲,據悉是為《美人魚2》開工。由周星馳執導嘅電影《美人魚》一直傳出開拍續集嘅消息,有網友終於「深圳捕獲」周星馳 ...


周星馳、林允和艾倫(左圖)被網民在深圳捕獲,據悉是為《美人魚2》開工。


由周星馳執導嘅電影《美人魚》一直傳出開拍續集嘅消息,有網友終於「深圳捕獲」周星馳,仲有美人魚珊珊(林允),見佢哋同一班工作人員喺深圳一座遊樂場開工拍戲,同場仲有《羞羞的鐵拳》男主角艾倫,如無意外是為《美人魚》開拍續集。

戴上口罩Cap帽抵達拍攝現場的周星馳,十分低調,由工作人員撐着雨傘開路,十分低調,而換上藍髮造型嘅林允就非常搶眼,現場仲見到一張印有《射鵰英雄傳之華山論劍》主題曲《世間始終你好》歌詞嘅紙牌,呢首歌曾經喺第一集中出現過,未知今次係咪會繼續唱?

22億人仔影帝做男一

戲迷一直為猜測《美人魚》續集的男主角,大熱門是小鮮肉吳亦凡,但係喺現場發現《羞羞的鐵拳》嘅喜劇男星艾倫陪住林允埋位,照估計新戲男一係佢。

雖然艾倫喺香港唔係咁出名,但係佢都好猛料嘅,除主演的《羞羞的鐵拳》狂收22億人仔票房外,其精湛演出更勇奪《第九屆澳洲國際華語電影節(ICFF)》最佳男演員殊榮。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!