掃呢頁CODE去手機

2018年3月20日 星期二

爹哋同樂易玲係老友!陳瀅簽邵氏有高層照 __,陳瀅,邵氏,樂易玲,

有樂易玲開金口,陳瀅可以放心簽約邵氏啦!藝人陳瀅、張兆輝到灣仔出席「邵氏兄弟藝人簽約及劇集發布會」,二人正式簽約加盟成為邵氏藝人。活動上,邵氏高層樂易 ...


有樂易玲開金口,陳瀅可以放心簽約邵氏藝人陳瀅、張兆輝到灣仔出席「邵氏兄弟藝人簽約及劇集發布會」,二人正式簽約加盟成為邵氏藝人。活動上,邵氏高層樂易 ...


有樂易玲開金口,陳瀅可以放心簽約邵氏


藝人陳瀅、張兆輝到灣仔出席「邵氏兄弟藝人簽約及劇集發布會」,二人正式簽約加盟成為邵氏藝人。活動上,邵氏高層樂易玲笑稱與陳瀅的「爹哋」相識多年,獲對方所託要照顧陳瀅。

陳瀅簽約邵氏5年

之後,陳瀅與張兆輝接受訪問,講到「爹哋」與樂易玲相熟,問陳瀅是否稱樂易玲做「Auntie」?她澄清說:「唔係,係我前經理人公司老闆,佢同樂小姐好熟,我叫佢做『爹哋』。(冇模特兒約?)完晒,依家合約都喺邵氏,其實第一次拍電視劇時已覺得自己鍾意演戲,嚟緊都想喺電視、電影同網劇上試多啲唔同嘅嘢。」問陳瀅是否簽長約?她則透露簽約5年:「差唔多,過程開心嘅,睇吓磨唔磨合到。」

張兆輝滿意片酬

至於張兆輝則表示今次簽約邵氏,因自己希望作多方面嘗試:「想試多啲唔同戲種,公司有好多製作,我自己作為演員選擇多啲、多啲機會。(你簽長耐?)大家合作好自由,簽2、3年。(片酬勁唔勁?)起碼好似依家咁。(你搵得多喎。)唔多,一山還有一山高,強中自有強中手,係一個開心價。(你想演咩角色?)演員係好被動嘅,唔似導演想拍乜就拍乜,都係睇故事。(你想做導演?)唔好喇,我有排都追唔上,做導演要付出好多時間,又要時時掛住劇本。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!