網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月4日 星期日

許亦妮結婚?好友蔡思貝送祝福 __,許亦妮,蔡思貝,

Sisley出席醒獅活動。藝人蔡思貝(Sisley)於荃灣出席醒獅活動,她笑言自己只在就讀幼稚園時做過大頭佛,但指現時的小朋友並不需要戴頭套,因而由大 ...


Sisley出席醒獅活動。


藝人蔡思貝(Sisley)於荃灣出席醒獅活動,她笑言自己只在就讀幼稚園時做過大頭佛,但指現時的小朋友並不需要戴頭套,因而由大頭佛改叫大頭仔或大頭妹。至於為何被派做大頭佛?Sisley說:「畀啲過度活躍嘅小朋友做,因為可以周圍走,我又鍾意郁嚟郁去、坐唔定!」她更指自己長大後因此而想練長跑,直言有太多能量會令自己晚上睡不着。

談到好友許亦妮在社交網站中晒戒指、疑似結婚,Sisley表示自己不在香港所以沒有留意,但知道對方廚藝了得,她說:「我成日都叫佢做食肆,有次我唔舒服,佢就煲湯畀我,有陣時佢連拉麵都自己整!(知道對方結婚?)唔清楚,因為我唔喺香港。(係咪好事近?)係嘅話就祝福佢,可能係佢自己貪靚買呢!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!