掃呢頁CODE去手機

2018年3月5日 星期一

同男人去開房?馮盈盈:有咁嘅可能 __,馮盈盈,盈盈,

佢話就算係,都係同男友一齊啫!向來語出驚人的前港姐馮盈盈對有關性的話題經常有獨有搞笑的回應方式,予人開放玩得的感覺,有讀者爆料指發現疑似馮盈盈與一名男 ...


佢話就算係,都係同男友一齊啫!


向來語出驚人的前港姐馮盈盈對有關性的話題經常有獨有搞笑的回應方式,予人開放玩得的感覺,有讀者爆料指發現疑似馮盈盈與一名男士到薄扶林某酒店開房,盈盈在電話中笑住回應:「哈哈哈!話我同一個男人去酒店?絕對有咁嘅可能,嗰個男人應該係我男友嚟,入行之後出街成日被人影,所以聽師姐麥明詩教路,去食飯都揀酒店餐廳,少人啲私隱多啲,其實都唔係成日去酒店嘅,都會去茶餐廳同冰室。」再追問有否上酒店房?盈盈強調只是到餐廳食飯,可能經過酒店接待處才引起誤會:「但如果發現我身邊有男人嘅話,一定係我寶寶(男友)囉!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!