掃呢頁CODE去手機

2018年3月12日 星期一

溏心組合!米雪夏雨阮兆祥齊演舞台劇 __,夏雨,米雪,阮兆祥,

黃金陣容!藝人米雪、夏雨及阮兆祥接受電台訪問,宣傳4月底在北角上演的舞台劇。夏雨表示自己演話劇出身,對劇場有份情意結:「當時我哋揀現成劇本,喺荔園做, ...


黃金陣容!


藝人米雪、夏雨及阮兆祥接受電台訪問,宣傳4月底在北角上演的舞台劇。夏雨表示自己演話劇出身,對劇場有份情意結:「當時我哋揀現成劇本,喺荔園做,落雨冇人睇都要照開騷。」米雪則享受現場觀眾的歡呼聲,演出時要運用丹田說話,笑言有助練聲:「鬧人都大聲啲!(有冇試過蝦碌?)有呀,試過對手冇開咪,我一邊講對白,一邊偷偷走去佢後面幫手開番。」

至於開會氣氛,三人均表示非常開心,夏雨笑說發夢都見到演劇,認為到時少不免爆肚。而阮兆祥就指舞台劇觀眾每天的反應都不同,演員的反應自然亦不同,因此十分期待。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!