網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月9日 星期五

李蘊約飲茶教路 __,李蘊,

李蘊和劉欣宜(Miyoko)當年是同公司好姊妹,昨日兩女約飲茶,李蘊在電話說:「今日約咗Miyoko同佢老公,咁耐冇見,睇吓佢嘅大肚。」問有否分享大肚 ...


李蘊和劉欣宜(Miyoko)當年是同公司好姊妹,昨日兩女約飲茶,李蘊在電話說:「今日約咗Miyoko同佢老公,咁耐冇見,睇吓佢嘅大肚。」問有否分享大肚經?李蘊說:「都有㗎,我哋兩個都係生女,佢𠵱家八個月仲係好靚嘅,我叫佢要有心理準備,差唔多開始腫,手腳會腫到好似豬腳,佢話唔係啩,𠵱家仲好瘦喎,我話係㗎,所以教佢飲紅豆水消腫。」

李蘊的囡囡羅紫晞快滿兩歲,她說:「最近我都係忙湊女,想多啲時間陪佢成長,唔想假手於人畀人湊,佢𠵱家返playgroup,返學未咁心急住,幼稚園諗住喺廣州讀,因為老公喺嗰邊有穩定職業,所以暫時未會返香港住。」

採訪:皓騫




鍾意就快D Share啦!