掃呢頁CODE去手機

2018年3月21日 星期三

特技人現真身!羅拉替身原來係男人 __,

羅拉替身原來係男人(左)!由瑞典女星雅麗茜亞維嘉達(AliciaVikander)與吳彥祖合演的新版《盜墓者羅拉》(TombRaider)近期在北美等 ...


羅拉替身原來係男人(左)!


由瑞典女星雅麗茜亞維嘉達(Alicia Vikander)與吳彥祖合演的新版《盜墓者羅拉》(Tomb Raider)近期在北美等地熱映中,其中在中國大陸上映5日累積票房已高達3.71億港元成為開畫票房冠軍。而最近就有英國傳媒透露雅麗茜亞在片中的替身原來是男人!他是來自蘇格蘭的BMX單車高手Kriss Kyle。

據知每日開工前,Kriss都要坐定定接受幾小時的化妝及set頭,亦要花工夫用化妝技術遮蓋身上的大量紋身。Kris受訪時說:「作為羅拉其中一個主要嘅替身,係我從來冇想像過嘅事。係一個好正嘅經驗,能夠喺拍攝現場同睇到拍戲嘅過程。特技人付出嘅所有血同汗。呢班友簡直就係瘋狂!」而Kriss更指最初獲邀擔任雅麗茜亞的替身時諗都唔諗就答應。不過Kriss指拍攝期間要嘗試被車撞四次,整個過程絕對唔過癮!他說:「經過我15年騎BMX嘅經驗,我未試過好似今次咁痛。拍完,我嘅骨頭痛咗幾日。」

雖然Kriss被起底係「羅拉的替身」,但早前雅麗茜亞出席《盜》倫敦首映禮時就完全冇提有男替身參與。她說:「拍攝初期,我已立即發現最差嘅部分就係成日要捱凍水。實在好困難但我有好多女性特技人訓練我,我從而亦學到好多新技術。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!