掃呢頁CODE去手機

2018年3月15日 星期四

【有得諗】伍樂怡拍節目跳舞被當新進女團 __,伍樂怡,

女團當道,咁樣爆紅都話唔埋。落選港姐伍樂怡(Kelly)早前與鄺潔楹、陳詩欣和鄧以婷,為無綫節目《3日2夜》上郵輪拍旅遊特輯。首次拍旅遊節目的伍樂怡覺 ...


女團當道,咁樣爆紅都話唔埋。


落選港姐伍樂怡(Kelly)早前與鄺潔楹、陳詩欣和鄧以婷,為無綫節目《3日2夜》上郵輪拍旅遊特輯。首次拍旅遊節目的伍樂怡覺得新奇又好玩,更因此認識了一班「吃貨」,她說:「開始嘅時候大家唔係咁熟,過程中互講秘密就開始變得熟落。最難忘係我哋四個都好食得,特別係我同鄺潔楹,最少食兩Round,食完正餐再去食甜品, 陳詩欣食到胃痛都要繼續食,食完先發覺飽到胃痛!」

伍樂怡與三位姊妹在郵輪拍攝跳舞片段,被遊客誤會是新進跳舞組合,Kelly笑說:「有日拍攝跳舞,有好多遊客圍觀,之後撞番啲旅客,佢哋話你哋咪係『四個跳舞女仔』,以為我哋係組合添!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!