網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月27日 星期二

收身成功!黎瑞恩準備演唱會露腿 __,黎瑞恩,

小恩子明顯瘦好多!歌手黎瑞恩(小恩子)將於4月5及6日在紅館舉行《黎瑞恩感恩有你演唱會》,特別在錄音室進行綵排。距離開騷日子不遠,小恩子稱是首日Ful ...


小恩子明顯瘦好多!


歌手黎瑞恩(小恩子)將於4月5及6日在紅館舉行《黎瑞恩感恩有你演唱會》,特別在錄音室進行綵排。距離開騷日子不遠,小恩子稱是首日Full Rehearsal,現時心情不緊張,反而很期待當晚見大家。

人一世物一世

見小恩子明顯收身不少,她謂:「第一次試身,同第二次是試身已經差4吋,形象設計師話最緊要唔好肥番,因為改窄易過改闊。」小恩子自言形象設計師見她收身後即把握要她「 露一腿」機會:「本來已經有一件露背裝,佢就話我條腿咁靚咁幼,平時睇唔出,遮住晒,要整過條裙畀我晒腿。」對於「露腿」,小恩子笑言:「我真係想像唔到,好似港姐着泳衣嘅感覺好唔自在,但佢就話人一世物一世,點都要試吓。」她稱為此要繼續努力keep fit,另每日都會飲開聲茶,覺得很有用,或者是心理作用未定。

唔需要贊助

小恩子謂又不能太瘦,過瘦沒肉變「巢皮」。說到可能吸引到美容中心贊助做機?小恩子說:「最怕呢啲贊助,贊助得就要還嘅,反而自己畀錢做客人會自由啲。」

另外,小恩子早前提過發起籌備為有需要病人買洗腎機,她開心說:「講咗出嚟之後好多朋友都支持,依家善款已可以買到20部嘅洗腎機,希望再籌多啲,幫到更多人。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!