網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月14日 星期三

祖兒冇否認同劉浩龍分手:太多事處理唔到 __,祖兒,劉浩龍,浩龍,容祖兒,

祖兒冇否認分訊。37歲的樂壇天后容祖兒與相戀五年的男友劉浩龍分手,甩拖後的祖兒今晚首次見傳媒。有備而來的祖兒,被問到是否與劉浩龍分手?她說:「唔回應, ...


祖兒冇否認分訊。


37歲的樂壇天后容祖兒與相戀五年的男友劉浩龍分手,甩拖後的祖兒今晚首次見傳媒。有備而來的祖兒,被問到是否與劉浩龍分手?她說:「唔回應,唔想講咁多,我不嬲都唔想講感情,愛情事唔習慣同人講。」

問到現在感情狀況,是單身或有拖拍?祖兒迴避說:「我依家嘅狀況係努力工作中。(多咗時間做嘢?)都係多咗。(劉浩龍係舊愛定係男友嘅身份?)呢刻都唔多講,以我經驗,我講同唔講,大家都會繼續寫,我唔講會好啲,多謝大家關心,依家我忙工作,師兄又要忙搞演唱會,總之大家支持大家最重要。」問到是否已可隨時迎接新戀情?她說:「最近太多事情發生,處理唔到,想努力工作。」祖兒指稍後會出兩張唱片要飛到台灣、內地等地,問到是否想多點時間照顧媽媽?她說:「唔回應喇。」

「從來冇人對我有目的」

講到老闆楊受成曾經講過,希望愛錫Joey的人沒有其他目的,祖兒說:「從來冇人對我有目的,大家都係愛錫我。」問到是否自年初之後冇見面?她搖頭說:「唔係,太誇張啦。」

有網民指今次分訊是為劉浩龍的演唱會宣傳?她說:「你哋覺得咁樣係得㗎咩?大家都係現代人,呢啲唔係拎出嚟講,總之係互相支持嘅狀態。(拍拖時受好大壓力?)唔回應咁多。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!