掃呢頁CODE去手機

2018年3月27日 星期二

張敬軒紅館個唱門票開售 兩小時售罄! __,張敬軒,

張敬軒紅館個唱今日開售,售票處外一早已發現人龍。近日掀起一輪搶飛熱潮,繼周杰倫、黃子華出現一票難求的情況下,今日輪到張敬軒個唱正式公開發售,一早已盛傳 ...


張敬軒紅館個唱今日開售,售票處外一早已發現人龍。


近日掀起一輪搶飛熱潮,繼周杰倫、黃子華出現一票難求的情況下,今日輪到張敬軒個唱正式公開發售,一早已盛傳「絕望座位表」會再次出現。

睽違四年,軒仔將於今年6月15至17日,第四度假紅館舉行《HINSIDEOUT張敬軒演唱會》,據知軒仔個唱3月初預訂時已經「爭蹦頭」,所有優先訂購的門票被秒殺,內部訂購超額3倍,而3場門票今起10時正式公開發售。

今早於尖沙咀售票處已經出現人龍,排頭幾位粉絲表示為了能搶得最佳位置,昨晚已在售票處通宵留守。對於早前流出一張疑似演唱會座位表,被一片黑海佔據,只剩五分一的座位公開發售,粉絲直呼感到擔心:「因為見到好多黑色,好擔心買唔到飛,尋晚睇完佢嗰live就嚟排。」而現場所見,開放賣飛的座位數量不多,門票約於開賣後兩小時被搶購一空。問有冇絕望的感覺?軒仔多年的粉絲坦言:「都有㗎,所以依家好希望佢會加場。因為我哋係買嚟自己睇,好希望見證佢每一次演出。」

粉絲網上發帖求票

而位於大埔的售票處人龍亦長至後樓梯,其中一位趕在上班前來購票的女士說:「雖然我冇追星嘅習慣,但我真係好想入場聽張敬軒唱歌,佢不時擺上網嘅片,到尋日網上直播唱歌,覺得佢有gimmick(手法)得嚟又好唱得。(如果買唔到飛會唔會好失望?)會呀!後樓梯咁焗,我都堅持排喎,真心想入場支持。」

多位網民在社交網站發帖表示:「前面仲有幾十個人嘅時候已經話冇飛 到依家前面得幾個人我都排緊隊唔肯走,萬一呢」、「連網址都入唔到呀張敬軒」、「幫我點首《絕》張敬軒演唱會版⋯⋯甚麼叫絕望 抬起眼望望」、「10點開始開賣,07分職員宣布所有場得番單丁位 堅持唔走繼續排⋯⋯今時今日喺香港睇演唱會真係一票難求」。

就歌迷希望加場的訴求,以及對於「絕望座位表」再現,英皇娛樂演唱會部馮貽柏回應:「多謝大家支持張敬軒,密切留意明天演唱會嘅加場消息!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!