掃呢頁CODE去手機

2018年3月15日 星期四

【星級煮意】湛琪清堅係煮「好西」 __,湛琪清,

學嘢喇喂!東網巨星節目《星級煮意》請來模特兒湛琪清(Jessica),炮製一道充滿歐陸風情的「西班牙辣肉腸奄列」,向來愛吃美食的Jessica,對西班 ...


學嘢喇喂!


東網巨星節目《星級煮意》請來模特兒湛琪清(Jessica),炮製一道充滿歐陸風情的「西班牙辣肉腸奄列」,向來愛吃美食的Jessica,對西班牙食物情有獨鍾,但就識食唔識煮,廚藝天分麻麻,為了要煮「西班牙辣肉腸奄列」,Jessica特意向朋友求助,向西班牙餐廳的師傅偷師。

「Cooking Mama」陳倩揚讚Jessica的「西班牙辣肉腸奄列」有特色,建議可將薯仔、 洋葱蒸熟或者烚一烚,代替用油去煎煮,相信會更適合香港人口味。想知道Jessica點煮呢道菜?就要睇東網巨星節目《星級煮意》!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!