網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月22日 星期四

為喪食做運動 姚浩政接受唔到自己似豬 __,

姚浩政其實好大隻!無綫藝人姚浩政於青少年時代時已是運動健將,經常參與大小網球比賽,即使大學亦是修讀運動科學,及後更成為網球教練。雖然最終成為藝人,但多 ...


姚浩政其實好大隻!


無綫藝人姚浩政於青少年時代時已是運動健將,經常參與大小網球比賽,即使大學亦是修讀運動科學,及後更成為網球教練。雖然最終成為藝人,但多年來也沒有放棄運動,平時一有時間便到健身房操肌,也有跑步及游水,自然操得一身弗爆腹肌!不過原來令姚浩政堅持運動的原因,乃與自己體重有關,他謂:「平時好鍾意食嘢,做運動咪可以不停食都冇問題,我實在接受唔到自己成隻肥豬咁,依家我150磅,最肥試過成160磅,太誇張,再加上依家咁多小鮮肉,就算我唔係呢個年齡層,都唔可以畀自己走樣,咁做運動嘅好處係可以鞭策自己積極啲,同埋我又鍾意爆汗嘅感覺。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!