網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月6日 星期二

撐陳偉霆冇耍大牌 吳浩康:搵佢拍片有回覆 __,浩康,陳偉霆,吳浩康,

吳浩康話搵陳偉霆拍片,對方都有回覆。歌手吳浩康(Deep)今晚專程來撐老友Johnny@Cassette新碟發布會,他說:「我好欣賞佢哋,香港樂壇好少 ...


吳浩康話搵陳偉霆拍片,對方都有回覆。


歌手吳浩康(Deep)今晚專程來撐老友Johnny@Cassette新碟發布會,他說:「我好欣賞佢哋,香港樂壇好少玩電子音樂,我視Johnny係屋企人,梗係要嚟撐阿哥。」

去年阿Deep玩網上live大受歡迎,昨日他已再發布玩Live show開始,他更構思到郊外玩live,他說:「依家好多人行山,甚至要排隊上山,喺大帽山玩live都好。」

對公司舊高層吳雨表示想搵陳偉霆(William)拍戲,但不得要領,似暗示陳偉霆依家耍大牌,Deep尷尬說:「我唔清楚件事,我唔敢講咁多,我同William都熟,但我認識嘅William係冇變過,之前我有個慈善活動,想搵佢拍片,佢都有回覆。(畀面你都唔畀面吳雨!)唔可以同吳雨相提並論。」

至於他與富家女感情近日傳出情變,他再次強調希望大家畀空間兩人,等兩人慢慢磨合,不想因工作關係帶來壓力,他表示兩人有聯絡,溝通良好。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!