網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月8日 星期四

陳倩揚追女成功傳授郭羨妮懷孕心得 __,倩揚,郭羨妮,陳倩揚,

陳倩揚終於追女成功喇!藝人陳倩揚及郭羨妮於灣仔出席有線新頻道記者會,二人表示有適合的工作,不排除會與有線合作。懷孕五個多月的陳倩揚透露BB是女嬰,預產 ...


陳倩揚終於追女成功喇!


藝人陳倩揚及郭羨妮於灣仔出席有線新頻道記者會,二人表示有適合的工作,不排除會與有線合作。

懷孕五個多月的陳倩揚透露BB是女嬰,預產期為七月,她說:「好開心呀!同兩個囝囝都講咗,佢哋都好開心,仲問我係咪買好多粉紅色嘅嘢。細仔見到粉紅色嘅嘢話要留畀妹妹,我都希望佢哋可以快啲適應有多一個家庭成員。希望今胎都會順產生。」

郭羨妮恨有第二胎

二人透露有傾談生仔經,陳倩揚表示有祝福郭羨妮早日達成生第二胎的心願,郭羨妮說:「我老公好忙,成日都唔得閒,根本好難夾到時間,講咗咁耐都未有結果。」陳倩揚亦向對方提議同老公去旅行,希望她一擊即中。問到郭羨妮是否希望快些有第二胎,她說:「冇得恨,呢啲喺天準備畀你,啱時間就會有,唔需要好強求。我自己都好忙教嗰女做功課同照顧佢。」她又透露陳倩揚初期懷孕時叫她去做針灸:「佢話做針灸真係得,但佢嗰時啱啱有咗,唔講得住。」陳倩揚續指近三年有睇中醫調理身體,令身體功能更健康,對情緒亦有幫助。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!