網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月7日 星期三

準備復出?何嘉莉睽違廿年再入錄音室 __,何嘉莉,

好期待睇佢演出呀!前英皇小花何嘉莉(Lillian)尋晚錄影無綫節目《流行經典50年》,相隔多時後再開金口,令唔少歌迷大呼期待!今日,Lillian喺 ...


好期待睇佢演出呀!


前英皇小花何嘉莉(Lillian)尋晚錄影無綫節目《流行經典50年》,相隔多時後再開金口,令唔少歌迷大呼期待!今日,Lillian喺社交網上載咗一段錄音短片,片中佢大唱自己嘅經典歌《兩種人》,莫非為復出做好準備?

隨後Lillian接受東網訪問時,佢透露只係為節目練歌:「我咁耐冇出嚟唱歌,點都要練一練,特別係今次上無綫節目唱歌,都希望以最好姿態出現,所以要認真地練歌。(幾耐冇去錄音室?)其實我都有20年冇入錄音室,今次入嚟覺得好好玩。平時自己都好鍾意唱歌,雖然好多年冇入錄音室,但都會同朋友唱K。」其實Lillian把聲依然咁掂,可以考慮復出再做歌手,唔好浪費把靚聲嘛!

而經理人霍汶希亦有轉發短片支持Lillian,並留言表示:「很久沒有合作,再次和你合作就好像家人回來了的感覺,希望你能夠有一個開心的工作環境。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!