網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月18日 星期日

素顏鬥靚!舒淇趙薇孖公仔睇胡歌舞台劇 __,胡歌,趙薇,舒淇,

舒淇(左)與趙薇喺深圳睇好友胡歌有份演出嘅舞台劇《如夢之夢》。台灣女星舒淇與內地女星趙薇合作無間,兩人情如姊妹,最近她們更孖公仔般到了深圳欣賞好友胡歌 ...


舒淇(左)與趙薇喺深圳睇好友胡歌有份演出嘅舞台劇《如夢之夢》。


台灣女星舒淇與內地女星趙薇合作無間,兩人情如姊妹,最近她們更孖公仔般到了深圳欣賞好友胡歌有份演出的舞台劇《如夢之夢》。舒淇欣賞完舞台劇後便到後台與胡歌影合照,並在社交網晒相兼留言:「八小時 如夢 之旅……Go」,之後再上載與趙薇的合照。相中舒淇與趙薇分別都戴上口罩,雖然兩人打扮低調,但依然各有美態平分春色!舒淇留言:「回家做夢去啦。」而趙薇亦有上載與胡歌的合照,見素顏上陣的她少女味十足,似足胡歌的小粉絲一樣!

另外,金牌經理人兼製作人陳淑芬亦有特登前往捧胡歌場。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!