掃呢頁CODE去手機

2018年3月1日 星期四

舊愛陳冠希晒得意女 __,陳冠希,

陳文媛前年閃婚,舊愛陳冠希(Edison)亦找到幸福,內地名模女友秦舒培去年3月為他在美國誕下女兒Alaia,Edison不時在社交網晒囡囡可愛相,由 ...


陳文媛前年閃婚,舊愛陳冠希(Edison)亦找到幸福,內地名模女友秦舒培去年3月為他在美國誕下女兒Alaia,Edison不時在社交網晒囡囡可愛相,由情場浪子變晒女狂爸。前日他又貼囡囡躺在草地的新相,留言「Notorious Alaia」,可見快滿一歲的Alaia越大越似爸爸。



■陳冠希戀上秦舒培後,以家庭為重。

今年初Edison返港出席活動,跟囡囡分開幾日的他說:「非常掛住佢,但我盡量唔想佢用電腦,所以好少FaceTime。其實我外出工作大部份時間都帶埋個女,辛苦嘅,不過睇住佢長大,第一次講少少嘢、識爬嚟爬去,嗰種開心係解釋唔到。」

撰文:皓騫




鍾意就快D Share啦!