網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月23日 星期五

好大挑戰!梁靖琪驚爆要食蟲吸收蛋白質 __,梁靖琪,

Toby同朱鑑然出席探索運動記招。藝人梁靖琪(Toby)與朱鑑然出席探索運動記招,兩人表示會到內地的莫干山參與探索運動,Toby說:「我哋兩個都好鍾意 ...


Toby同朱鑑然出席探索運動記招。


藝人梁靖琪(Toby)與朱鑑然出席探索運動記招,兩人表示會到內地的莫干山參與探索運動,Toby說:「我哋兩個都好鍾意運動,今次可以上山下海,而且會有專人教求生技巧,仲可以挑戰食蟲。我個健身教練話盡量吸收多啲蛋白質,奶粉都唔夠,要食蟲。(你怕唔怕蟲?)唔怕,只係怕老鼠。」朱鑑然則開玩笑指只怕Toby。

提到Toby早前在社交網站上載一張她攬着由玫瑰花砌成的熊仔照片,問她是否拍拖?她避而不談:「成日都話我拍拖,順其自然,感情事唔想講咁多,好享受自己嘅生活。(你個另一半係健身教練?)唔係,我好多健身嘅朋友,人生最重要係搵到一個伴侶同你做鍾意嘅事。」問Toby會否叫男友齊齊參加探索運動?她即時拉朱鑑然落水,問對方:「你會唔會叫你女友去參加?」朱鑑然指如果有都會,Toby就照抄對方答案話:「咁我如果有都會。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!