掃呢頁CODE去手機

2018年3月24日 星期六

結唔成婚?劉麗萍嗌分手 麥德羅:箍緊煲 __,

劉麗萍(Apple)同麥德羅原本計劃今年結婚,但Apple今日突然嗌分手!(資料圖片)70年代「香港舞王」麥德羅(Robert)去年宣布今年會迎娶卡拉 ...


劉麗萍(Apple)同麥德羅原本計劃今年結婚,但Apple今日突然嗌分手!(資料圖片)


70年代「香港舞王」麥德羅(Robert)去年宣布今年會迎娶卡拉OK老闆娘劉麗萍(Apple姐),兩人先後結過婚,Apple更經歷兩段婚姻,而兩人在年輕時曾拍拖四年,幾年前重遇後,一撻即着,再拍拖不久後便宣布「閃婚」。不過最近盛傳麥德羅身邊不時有很多女伴氹氹轉,Apple今日突然在私人社交網表示:「我要跟麥德羅分手喇!」東網透過訊息聯絡Apple姐,她以短訊回覆:「唔好意思,現在唔想講話!」更附上一個哀傷的emoji(表情符號),受情傷的她明顯很難過。

係好癡戀嘅粉絲

麥德羅接受東網電話訪問,他的聲線同樣無厘心機,問到Apple表示跟他分手,他說:「有啲誤會啫,依家箍緊煲,叫佢唔好亂諗嘢!(你係咪同Apple指嗰個女人有路?)唔係呀,佢有啲問題㗎,嗰個女人癲㗎!(嗰個女人同Apple爆你哋啲嘢?)佢亂噏嘢!(你哋真係冇嘢?)真係冇嘢!(發誓?)可以,佢係嗰啲好癡戀嘅粉絲,係想搞破壞嗰隻,我唔知佢同Apple講咗乜。」

冇背叛Apple

麥德羅跟Apple同居多年,麥德羅坦白說:「佢尋晚冇返嚟,我都搵啲朋友搵緊佢,但未搵到,我再試吓WhatsApp吓,我會氹番佢,自己都好唔開心。」有指Apple三年前已叮囑麥德羅有關那個女人的事,麥德羅承認:「喺兩年前,佢有同我講過,話你自己有知名度,小心啲」他再三強調沒有背叛Apple,沒做過對唔住她的事,他說:「真係冇呀!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!