掃呢頁CODE去手機

2018年3月15日 星期四

名人:玩食字!何超蓮話女仔唔好要「冰」 __,何超,何超蓮,超蓮,何超儀,

超蓮現身品牌活動。賭王三房千金何超蓮現身品牌活動,同場有韓劇《鬼怪》之一的李東旭,超蓮表示有看過《鬼怪》,並稱劇中兩位男主角她都喜歡:「我都有睇韓劇, ...


超蓮現身品牌活動。


賭王三房千金何超蓮現身品牌活動,同場有韓劇《鬼怪》之一的李東旭,超蓮表示有看過《鬼怪》,並稱劇中兩位男主角她都喜歡:「我都有睇韓劇,但近期忙牛肉麵店開張,所以就少睇。(鍾意邊個韓星?)睇邊套劇就鍾意邊個,但睇完又唔記得。」

提到她所開設的台灣牛肉麵店,超蓮笑言一定會找好友鄧紫棋(G.E.M.)幫手宣傳:「係Friend就要嚟,唔會收錢,不過過咗試業期就要收。(依家進展成點?)我啱啱畀咗我媽咪試,我哋出咗個番茄牛肉麵,媽咪話好好食。(佢乜都話好食?)唔係,我畀咗三樣佢試,有兩樣佢話唔Ok。(會唔會畀爸爸試?)有難度,拎嚟拎去怕唔衛生,不過我地個牛肉麵嘅湯係有中藥成份,我會畀爸爸飲。(爸爸知唔知你做老闆?)佢叫我加油,做好啲。」超蓮稱媽媽今次給予不少意見,包括裝修與菜色:「佢去台灣旅行嘅時候有幫我試味,仲推介畀我。」問到會否因太忙而沒時間拍拖?超蓮衝口而出說:「唔會專心工作。」說完才發現口誤,更即時叫大家放過她,至於會否因多幫襯麵店而可結識她?她笑言:「影相同傾計都冇問題,我日日都喺度。(叫兵嚟幫手?)我冇兵。」她又玩食字笑言女仔不適合喝凍飲,要「冰」對身體冇益。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!