掃呢頁CODE去手機

2018年3月18日 星期日

坦言有經濟壓力 羅霖開聲嗌劉坤銘幫手 __,劉坤銘,羅霖,

睇嚟羅霖壓力都真係幾大。藝人羅霖以正能量大使身份出席東華三院活動,她稱今日大會主題是慢活自在每一天,她仍在學習如何做到,她說:「各方面都好大壓力,要去 ...


睇嚟羅霖壓力都真係幾大。


藝人羅霖以正能量大使身份出席東華三院活動,她稱今日大會主題是慢活自在每一天,她仍在學習如何做到,她說:「各方面都好大壓力,要去沉澱自己,再面對第二日生活。我覺得最重要係身心健康,每日都有感恩嘅心,有困難可以搵家人傾訴,甚至可以搵義工團體同機構幫手。我自己都迷失過,唔知人生方向,會有困難同情緒低落嘅時候,但我會即時祈禱,我有三個仔,為咗佢哋我要堅強生活落去,做人要有目標、夢想同搵到你愛嘅人。」她坦言剛離婚及去年年底也曾閃輕生念頭:「做完嘢返到屋企覺得好攰,會諗應該點行落去,有啲迷茫,但其實咁嘅諗法係好自私,我自己解脫咗,但父母同小朋友就會活喺陰影之下,所以要繼續向前行,我依家好感恩,每日都好健康,如果冇健康就乜都做唔到。」她稱會透過種花、做運動、聽音樂及看書來減壓。

離婚五年幾仲未有偈傾

提到羅霖之前因經濟問題而與男友分手,她澄清從來沒有認定對方是男友,大家只是好朋友:「當然有個人喺身邊關心自己,會容易啲過,我依家一個人不斷咁付出,愛我嘅父母同小朋友,我攬住我嘅仔嘅時候先有啲安慰。」問到是否面對經濟壓力時?羅霖直言一樣想儲首期買樓,但奈何要供三名兒子到外國讀書而不得不打消這計劃,她無奈說:「我年紀唔細,唔知可以做多幾多年,希望劉家(前夫劉坤銘)可以照顧佢哋。依家二仔喺外國讀書,大仔本來喺外國讀咗三年大學,佢決定轉系,會返香港再讀大學,都使咗百幾萬。(浪費咗啲錢?)唔可以咁講,佢都學到好多嘢,心智成熟咗,搵到自己嘅路。佢開心健康就得。(都會供細仔去外國讀書?)未知,佢依家先升中一。前夫有供細仔讀書,但將來唔知。(希望前夫幫手?)當然,佢唔幫嘅話,我支持得好辛苦。其實兩夫妻離咗婚都可以做朋友,有商有量,但過咗五年幾,仲未做到。」羅霖表示要趁空檔練習幾首飲歌到內地登台,因之前一直不夠膽唱歌而推掉不少登台工作。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!