掃呢頁CODE去手機

2018年3月11日 星期日

近到會畀鱷魚咬甩頭!余曉彤愛上冷血動物 __,

水中女神呀!運動型女藝人余曉彤(Hidy)熱愛潛水,經常參與有關海洋保育的活動,最近她為澳洲OceanGeographic海洋地理頻道到古巴拍攝一個與 ...


水中女神呀!


運動型女藝人余曉彤(Hidy)熱愛潛水,經常參與有關海洋保育的活動,最近她為澳洲Ocean Geographic海洋地理頻道到古巴拍攝一個與鯊魚共舞的六分鐘短片,宣傳愛護鯊魚的訊息!今次拍攝是要跟鯊魚共舞,Hidy身穿長裙在水底20米每日拍3至4小時,每日凍到不停打冷顫,試過有一日凍到失去知覺!而她在水底有好多轉身頭向下的動作,令她飲了大量海水,絕對是有苦自己知。

Hidy講到今次跟鯊魚近距離接觸,更有有機會跟鱷魚潛水,Hidy表示早已非常期待:「最初見到鯊魚大口大口食緊其他魚時,我都有啲擔心,跟住我疑似畀鯊魚追腳趾,比成條鯊魚衝過嚟撞開我,令我頭暈咗一陣,到最後拍攝嗰日,佢哋圍住我游,我覺得好幸福,我知道佢哋終於當咗我係佢哋一份子!我亦承諾自己唔會食魚翅!講到最驚險,係第一次親眼見到咁大條鱷魚,仲要一齊近距離拍攝,好驚畀佢哋咬甩個頭,但拍攝時遇到三條唔同性格嘅鱷魚後,就知道佢哋真係『鱷魚頭,老襯底』!哈哈!外表兇惡,但心底好善良,我仲愛上咗鱷魚添!」她表示今次拍攝經驗難忘,作品將於六月在首個香港潛水展覽播放,希望令更多人關注海洋。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!