網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月23日 星期五

財政預算案:補鑊派錢:波降零用 大學生話食好西買相機 __,預算案,

莊同學指4000蚊可助她圓買相機願望。(朱先儒攝)財爺波派錢補鑊,一眾已滿或快滿18歲嘅大學生無啦啦多咗4000蚊零用錢,佢哋初步諗住用嚟做乜?有人話 ...


莊同學指4000蚊可助她圓買相機願望。(朱先儒攝)


財爺波派錢補鑊,一眾已滿或快滿18歲嘅大學生無啦啦多咗4000蚊零用錢,佢哋初步諗住用嚟做乜?有人話食餐好,買吓衫,有人話買相機,無錢分嘅你,很想要吧!

讀計量金融學的陳同學形容自己平時着得「好頹」,今次政府派錢,他打算部分用來裝身及食餐好:「平時無乜收入,除咗買衫食嘢,都係捐少少錢。」

平日有儲蓄習慣的莊同學指香港貧富懸殊嚴重,政府應多點幫助低收入人士,至於政府今次的4000蚊可助她圓買相機的願望:「有儲錢但儲唔夠,當政府資助我買相機啦。」

法律系的趙同學亦滿意派錢補鑊方案,但暫未構思如何利用:「請父母食飯,未諗到就儲住先。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!