掃呢頁CODE去手機

2018年3月26日 星期一

再派福利!麥明詩揈水髮心口脹卜卜 __,麥明詩,

喂!勁嘢呀!無綫小花麥明詩去咗蘇梅島玩,well,可能去到外國,個人都比突open啦,麥明詩就喺社交網為大家準備咗水着盛宴,先有佢着住水着玩瑜伽,之後 ...


喂!勁嘢呀!


無綫小花麥明詩去咗蘇梅島玩,well,可能去到外國,個人都比突open啦,麥明詩就喺社交網為大家準備咗水着盛宴,先有佢着住水着玩瑜伽,之後佢又再派利,佢喺ig再上載一條片,今次佢玩揈水髮,佢留言:「有冇人可以教我water whip... #epicfail #stoplaughing #whatidoinkohsamui」佢就話自己「樣衰」到震,但其實重點唔係佢揈水髮揈成點,重點係佢心口呀,麥明詩水着上陣,心口脹卜卜,揈水髮時心口跟住餘動,真係冇得輸呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!