掃呢頁CODE去手機

2018年3月27日 星期二

準新娘忙到發燒!雨僑周六結婚乜都唔知 __,雨僑,羽翹,

雨僑今個星期六(31日)就結婚,但佢笑言乜都唔知!歌手雨僑獲邀出席護膚品新店開張剪綵嘉賓,談到本周六(31日)便是她和羅力威結婚大日子,身為準新娘子的 ...


雨僑今個星期六(31日)就結婚,但佢笑言乜都唔知!


歌手雨僑獲邀出席護膚品新店開張剪綵嘉賓,談到本周六(31日)便是她和羅力威結婚大日子,身為準新娘子的她仍忙於工作,她坦言這個還不是婚前最後工作,工作行程排到周四(29日),因為要為新劇試造型,她謂:「所以真係忙到發燒,上星期尾就係發燒感冒,自己都真係人生的抉擇,咁夜究竟應該上床瞓,定係去睇醫生?最後自己就選擇早啲上床休息,瞓醒覺真係冇事。(有冇傳染畀羅力威?)好彩又冇。」

有婚紗戒指就得

問到婚紗安排好未?雨僑開心表示已試了婚紗好滿意:「設計師好巧奪天工,婚紗好輕型,但係裙襬就好澎湃好長。(以為你講胸前澎湃?)係唔係特別性感,但設計同手工都好精細。」而結婚戒指雨僑稱亦已準備好,是繼酒席後最快決定好就是戒指,因為沒有戒指就結不到婚,其他大致都預備好,幸好還有幾天時間去執漏。她笑言:「雖然好多嘢都係佢(羅力威)做嘅,其實我乜都唔知,但對我嚟講嗰日有婚紗、有戒指就得㗎喇,同埋最緊要呢幾日身體健康先。」

8月先去度蜜月

雨僑稱雖然這幾天都忙開工,但對她來說都是好事,可以在工作中Keep住最高峰狀態直至結婚。問到心情可緊張?她謂:「又未係緊張,可能真係一直開緊工有關,其實結完婚後都冇時間休息,4月工作都排滿,要8月先可以去度蜜月。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!