網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月12日 星期一

古天樂攞影帝交由命運安排 __,古天樂,

古仔做咗演藝人協會會長後真係好忙!藝人古天樂出席香港電影工作者總會春茗晚宴,身為演藝人協會會長的他,一來到就跟協會理事合照,當中包括方力申、王梓軒、王 ...


古仔做咗演藝人協會會長後真係好忙!


藝人古天樂出席香港電影工作者總會春茗晚宴,身為演藝人協會會長的他,一來到就跟協會理事合照,當中包括方力申、王梓軒、王君馨等,古仔坦言上任後都有跟不同界別見面,亦跟年輕歌手傾偈,希望推動影視、話劇、音樂各個範疇,亦希望年輕會員能創作更多,推動演藝人協會更加年輕化。

古仔指希望醫療方面都能幫到會員,但都不是一時三刻可做到,又指很多會員已失聯,要找回他們,新年前後,他都埋做這些工作,他又指自己一個人的能力不夠,只能盡力。金像獎獲提名影帝的他被問到心情時,他指拍時自己已盡力,攞不攞到由命運安排。他謂:「要喺動作呢方面發展,自己要學打,呢啲冇得呃!好多對手嘅戲都睇咗,自己唔會畀自己太大壓力,入圍已是一個肯定。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!