網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月30日 星期五

林雅詩內地登台試過畀粉絲跟返酒店 __,林雅詩,

真係有苦自己知。藝人林雅詩(Grace)早前返內地登台40場,雖然酬勞豐厚但Grace話其實搵嘅都係辛苦錢,她說:「因為去嘅地方有時都幾偏僻,所以有時 ...


真係有苦自己知。


藝人林雅詩(Grace)早前返內地登台40場,雖然酬勞豐厚但Grace話其實搵嘅都係辛苦錢,她說:「因為去嘅地方有時都幾偏僻,所以有時坐車要坐好耐,有時真係坐成十幾個鐘,真係有苦自己知。」

雖然車程辛苦,但Grace話其實有關方面都安排得好好,她說:「每一個地方其實佢哋都好熱情招待我哋,開騷前會有啲飯局,要同啲老闆同埋工作人員食飯,但我因為想練吓歌準備吓,多數都會唔食。咁佢哋都好好,會預備啲飯菜畀我,不過都係簡單為主,初初都唔係好慣。同埋表演完我都會留喺酒店,費事出街,因為試過畀啲粉絲跟返酒店。(減少返內地?)咁又唔會,因為都要生活,所以辛苦少少都冇所謂。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!