網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月27日 星期二

陳凱琳畀嘉穎讚幽默:唔係點會同佢拍拖! __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

真係有啲幽默感喎!藝人陳凱琳(Grace)到尖沙咀宣傳進入結局周的劇集《翻生武林》,她表示對收視有信心,估計大結局有26、27點。Grace透露男友鄭 ...


真係有啲幽默感喎!


藝人陳凱琳(Grace)到尖沙咀宣傳進入結局周的劇集《翻生武林》,她表示對收視有信心,估計大結局有26、27點。

Grace透露男友鄭嘉穎剛剛返港,及時追睇她主演的劇集:「佢會由頭開始追返,睇完仲同我講『原來你都有幽默感㗎』,講呢啲說話潤我,我話我梗係有啦,唔係點會同你拍拖?佢聽完又笑我轉數又快咗。(喺男友面前好靜?)唔係㗎,係我平時少拍喜劇,佢估唔到喎,拍喜劇係日日都好開心。(扮醜?)都好呀,好似蔡思貝之前個哨牙Look,食嘢同講對白都辛苦,但見到佢有成績,有回報嘅。」

問可會與嘉穎在復活節出遊?Grace表示:「我要去橫店拍《包青天再起風雲》,4月1日當日出發,拍十幾日,之後會去新疆外景,希望有機會騎駱駝係我一個心願嚟。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!