掃呢頁CODE去手機

2018年3月21日 星期三

帶領中菜步向世界!謝霆鋒挑機加拿大名廚 __,霆鋒,謝霆鋒,

謝霆鋒要同加拿大星級名廚DavidRocco展開廚藝對決!被稱為「ChefLemon」的謝霆鋒無懼與加拿大星級名廚DavidRocco比試廚藝,兩人將 ...


謝霆鋒要同加拿大星級名廚David Rocco展開廚藝對決!


被稱為「Chef Lemon」的謝霆鋒無懼與加拿大星級名廚David Rocco比試廚藝,兩人將在一連五集的節目《名廚爭鋒》中,在澳門、順德、馬尼拉、怡保及吉隆坡展開中西烹飪大對決,二人更要蒙眼下廚一較高下。節目於3月25日首播第一集,昨日霆鋒身在廈門接受訪問,談及對戰David Rocco,一向信心爆棚的他都承認好大壓力,亦有留意對手的烹飪節目:「佢捉到每個地方、或者國家唔同料理嘅精髓神髓、係捉得幾準,我好佩服佢嘅精神,而佢優勝地方係,佢係意大利人,細細個就跟阿嫲入廚,煮嘢食嘅經驗耐我好多。」

挑戰蒙眼作賽

霆鋒稱過程中最難的是蒙眼作賽,他說:「蒙眼試菜聽落冇乜嘢,但試落係好高難度,要食完之後複製番全部食材出嚟,冇咗視覺食嘢之後,個腦係諗到好多怪嘢出嚟。」問到可有鑽研新招應戰?霆鋒謂:「其實每去一個地方之前,都會Search吓當地嘅出名食材同菜式,一定會做一啲準備,始終係比賽。而順德出名係鯪魚、河鮮同炒鮮奶,所以我會創一道菜,會包含幾道菜式喺入面,好似有煎釀鯪魚嘅影子,有大良炒鮮奶混合喺入面,呢個係我自己Fushion嘅方法、係會分組再重組。」

改變西方對中菜嘅概念

霆鋒稱接拍這個節目後很多人對他說:「玩咁大?今日嘅鋒味喺中國算係首席美食節目,攞自己去賭?咁輸咗呢?當然我自己覺得有得打,有信心先去嘅。為自己『鋒味』呢個品牌,我願意行到咁盡。老土啲講句,絕大部分嘅西方廚、西方人,一提到中菜都覺又重味又重油,我今次用我嘅方式又好、方向又好、Fushion又好,希望畀世界各地人睇到中菜都可以係健康、係時尚,如大家想維護中菜,要慢慢行出世界多一步。」

唔怕被網民Cap圖

過去霆鋒在「鋒味」的Chok爆廚技成為網民Cap圖目標,今次難「圖」被Cap?霆鋒笑言:「冇所謂,尤其事呢個唔係自己節目,規矩同評審都係佢哋搵,咁大家應該覺得最公正,我就試吓打一個美國節目番嚟。」霆鋒預告作戰最難的一集是在順德,要用煎釀鯪魚及大良炒鮮奶來發揮,他便創出鯪魚瑞士卷及魚皮鮮奶的菜式。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!