掃呢頁CODE去手機

2018年3月15日 星期四

【愛冇分性別】張敬軒自揭與智斌關係 __,張敬軒,

張敬軒話佢同關智斌感情好好。歌手張敬軒(軒仔)去年宣布作「短期休息」後,今年全力「復出」,將於6月15至17日舉行三場演唱會及國語、廣東新碟,其中一代 ...


張敬軒話佢同關智斌感情好好。


歌手張敬軒(軒仔)去年宣布作「短期休息」後,今年全力「復出」,將於6月15至17日舉行三場演唱會及國語、廣東新碟,其中一代表作就是親自籌備一年,將音樂及餐廳結合,逾7位數字開餐廳。

感情有「缺」

軒仔在自資的餐廳為新歌《缺》接受專訪,問到37歲的他有名有利有餐廳,唯獨感情事有「缺」,但軒仔卻大爆:「過去幾年都有啲情緣,對方係工作時認識。(好多個?)我都係個好材料嘅㗎,你覺得我係咪筍盤,我大人大姐話冇你都唔信啦?」問是否應戥他高興?他說:「有乜好高興,空歡喜一場。(冇試吓發展?)我怕麻煩,大家未去到發展嗰一步,只係大家Feel到互有好感。」

自認超難相處

軒仔直言是個典型水瓶座的人,是個超難相處的人,他先反問說:「你都應該Feel到?我係個好麻煩嘅人,啲衫要摺到起角,對一個有偏執狂嘅人,我生活嘅快感來自一隻叉擺得正唔正,盞燈擺得靚唔靚,就係呢啲,我暫時未必需要一個伴侶,咩人需要伴侶呢?就係對方喺我世界裏面,我可以包容佢嘅嘢,好似污糟邋遢,好似買傢俬咁,當你想擺一張兩座梳化時,自然會騰出一位置。」已多年冇拍拖的他,可覺得錯過機會?軒仔坦言連阿媽都心急催拍拖,而他不只想拍拖,更因自己已37歲,更想搵個結婚對象:「心裏面都想搵一個一直陪你行到釘蓋嘅人。(對另一半有咩要求?)首先要有Feel啦,要持家有道,仲要事業上幫到我。(外表呢?)唔使靚樣,高大,身材好。(都好貪心喎?)所以咪冇囉!(降低啲?)咁點呀,唔通搵個人返屋企篤眼篤鼻咩?」

曾被媽媽懷疑有「問題」

軒仔覺得對象難求,跟他做娛樂圈有關:「呢行見得人多,引誘又大,相處時間又唔多,但一個人時,自己鍾意幾時飛就幾時飛,我嚮往自由。(鍾意畀人錫?)我鍾意照顧人多啲,隨緣啦,上帝自有安排,但我唔Enjoy,你畀反應㗎嘛,做呢行男男女女都會向你示愛,可能被人追慣咗,應該搵啲高難度啲,我去追人,但我又未搵到一個好吸引嘅,水瓶座啲人係咁。」又指傳媒經常安排「新歡」給他,就算將來搵不到心目中的理想伴侶也覺得無所謂,因為他性格好自我及獨立,連他媽媽曾懷疑仔仔有「問題」:「一個人唔覺得唔好喎,我阿媽細個時幫我問米,以為我撞鬼,我成日自己同自己講嘢,一個人玩,我係個習慣獨行嘅人。」

同關智斌感情好

問到跟多年密友關智斌(Kenny)的關係?他指外界誤會了,他謂和Kenny一直感情好好:「早排都見過,我哋仲係好Close,好Close、咁多年大家齊做新人,好難得搵到一個我講啲嘢,佢又聽得明嘅。(你哋好似疏遠咗?)因為佢發咗達?講笑啫,只係佢多咗返大陸,我哋耐唔耐都有通電話,喺香港都有見面,阿Sa(蔡卓妍)生日嗰晚,我哋都有一齊喺度。」

冇抗拒同性追求

至於問到敏感話題,軒仔亦大方回應,指如有同性追求,他稱暫時沒有抗拒感,因本身有很多男Fans,又覺得:「唔知係咪因為做藝術行業,其實做藝術嘅人,係冇性別觀念,我唔話佢哋就係異性戀,佢哋又點樣,愛就係愛。」可會為緋聞而不開心,軒仔再次坦言說:「自己嘅事自己知,但最大問題係,有時自已都唔清楚,我冇辦法講你知,啲人話我出身軍部,好有權勢,我同大家講,大家又唔信,余文樂仲話唔好得罪我,我阿媽會搵部坦克車嚟車人,好多傳聞,初時都要諗點答,但後來又覺得睇、寫,被寫嗰個都唔介意就算。」

場地提供:仙后餐廳

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!