掃呢頁CODE去手機

2018年3月12日 星期一

預告有嘢露!鄧麗欣金像獎爭后:未識緊張 __,金像獎,鄧麗欣,

鄧麗欣預告金像獎頒獎禮當晚會「有嘢睇」!出爐電影評論學會影后鄧麗欣(Stephy)出席香港電影工作者總會春茗,以一襲藍色透視裙上陣,吸睛度十足。被問為 ...


鄧麗欣預告金像獎頒獎禮當晚會「有嘢睇」!


出爐電影評論學會影后鄧麗欣(Stephy)出席香港電影工作者總會春茗,以一襲藍色透視裙上陣,吸睛度十足。被問為何如此性感?Stephy表示今日才見到晚裝的真身,更是一見鍾情:「我都大個女(下個月金像獎更加性感?)今日都有同Stylist傾過,應該會以靚為主,有啲晚裝係性感,乜都露啲咁囉!其實最緊要啱場合同大方得體。」對於有機問鼎金像獎影后,Stephy坦言現時還未識緊張。

倉田保昭第一次食壽包

談到早前於評論學會封后,之後便拉大隊舉行小型慶功,順道為亦有份演出的倉田保昭補祝生日,Stephy謂:「都唔算係慶功,係同倉田保昭補祝生日就真,佢好玩得,我哋仲準備咗壽包畀佢,原來佢係第一次食,食到好開心添,倉田保昭仲同我講,我攞獎開心過佢自己攞,令我好感動,好有爸爸嘅感覺。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!