網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月19日 星期一

《忘不了》再現!劉青雲唔敢抱原島大地 __,劉青雲,原島大地,青雲,

劉青雲同原島大地「重逢」。英皇電影趁香港國際影視展開鑼,今午舉行盛大記者會,公布2018年開拍及推出的電影,當中包括劉青雲及張家輝主演的《廉政行動煙幕 ...


劉青雲同原島大地「重逢」。


英皇電影趁香港國際影視展開鑼,今午舉行盛大記者會,公布2018年開拍及推出的電影,當中包括劉青雲及張家輝主演的《廉政行動 煙幕》、蔡卓妍、周柏豪及衛詩雅主演的《感動我77次》、甄子丹主演的《火拼》等。

林超賢再同張家輝合作

至於「賣座導演」林超賢則宣布相隔5、6年再與張家輝「合體」,計劃今年底開拍一部地道港產警匪片,暑假左右林導則率先與中華人民共和國交通運輸部及中央台合作,開拍一部以救援工作為題材的新戲!

齊齊影大合照

一眾主演包括劉青雲、張家輝、林嘉欣、甄子丹、蔡卓妍、周柏豪、林峯、湯怡、原島大地及衛詩雅等紛紛於記者會上亮相,又與集團主席楊受成齊齊影大合照,場面相當熱鬧。家輝與青雲講述《廉》戲即將開拍,不忘互笠高帽,劉青雲搞笑謂:「我嘅角色係忠嘅,但忠唔晒。家輝係衰嘅,但又衰唔晒!」引得全場發笑。

張家輝與劉青雲受訪時透露《廉》片四月開拍,但對角色細節家輝笑言未知情:「淨係知會畀青雲打,因為我同麥兆輝各有各忙,有段時間冇聯絡,不過今晚會收劇本嘞。」

同原島大地「重逢」

劉青雲於台上與原島大地「重逢」,司儀要求青雲模仿當年二人拍《忘不了》時,他抱起大地的場面,劉青雲靦腆謂:「咁大個嘞,費事畀人話(性侵)」煞而青雲對大地讚口不絕:「好記得佢喺片場唔使瞓,好有活動、好精神,好啱做呢行!」張家輝聞言搞笑說:「咁精神可能係精神病,我年輕都患過病,不過醫番好嘞!」《廉》片導演麥兆輝則表示該片將有3部曲,除《煙幕》外,《黑幕》及《內幕》亦會陸續開拍。

另外,甄子丹將參演陳木勝電影《火拼》,暫時將到南美犯罪之城進行拍攝,但甄子丹表示詳情未有定案,但已有心理準備「打餐死」。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!