網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月10日 星期六

又一咖啡癡!馬浚偉考牌恨開舖做老闆 __,馬浚偉,

唔知陳豪(左)定馬浚偉沖嘅咖啡好飲啲呢?!不少圈中藝人對咖啡均甚有研究,除了眾所周知的陳豪外,原來馬浚偉亦是咖啡癡一名,早前更特別走去考咖啡師牌,除了 ...


唔知陳豪(左)定馬浚偉沖嘅咖啡好飲啲呢?!


不少圈中藝人對咖啡均甚有研究,除了眾所周知的陳豪外,原來馬浚偉亦是咖啡癡一名,早前更特別走去考咖啡師牌,除了面對大堆筆試內容外,還要於限定時間內,接受不同飲品沖製,如熱奶茶、朱古力,不要以為這些平日於茶餐廳也飲到的飲料沖製過程簡單,其實要沖得好飲絕非易事,不過馬浚偉亦順利Pass,還奪得優異成績,他謂:「20條題目答中19條,覺得自己好好彩,又拎到優異成績,咁本身真係好鍾意咖啡,依家有埋證書,之後都諗住再報文憑課程,希望今年內可以升Grade,再研究多啲就開咖啡店。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!